سوالات پرتکرار هسته پژوهشی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲ کد : ۳۸۹۱ اخبار پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۳۱۰۵

 

آیا ثبت اطلاعات هسته پژوهشی مشابه با بقیه فعالیت های پژوهشی به منزله بررسی آن توسط معاونت پژوهشی است؟

با توجه به اینکه هسته پژوهشی دارای اطلاعات مفصلی می‌باشد نیاز است تا پس از ثبت اطلاعات هسته پژوهشی از طریق منوی زیر اقدام به ایجاد درخواست بررسی نمائید. در صورتی که درخواست از طریق منوی ذیل ارسال نگردد قابل بررسی و ارزیابی توسط معاونت پژوهشی نخواهد بود.

صفحه اصلی> فعالیت‌ها> هسته‌های پژوهشی> درخواست بررسی و ارزیابی هسته‌های پژوهشی

هنگامی که می‌خواهم اعضای هسته را وارد نمایم چگونه می‌توانم افراد جدیدی که از اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران نیستند (سایر) را اضافه نمایم؟ بر خلاف موارد مشابه هنگام جستجو فردی را نشان نمی‌دهد!

با توجه به اینکه نیاز است تا اطلاعات تکمیلی مانند ایمیل-محل اشتغال و… اعضای هسته به دقت مشخص شود برای ورود اطلاعات اعضای هسته که عضو دانشگاه تهران نیستند و سمت سایر دارند لازم است حتماً از دکمه سبز رنگ استفاده فرمائید. 

هنگام ورود اطلاعات فعالیت‌های اعضای هسته مانند مقاله و نام مدیر هسته نیز جزو همکاران نمایش داده می‌شود و قابل حذف و تغییر نیست. این در حالی است که مدیر هسته در آن فعالیت شرکت نداشته‌است!

نمایش نام مدیر هسته در قسمت همکاران به معنی همکاری ایشان در آن فعالیت نیست و تنها جنبه تاکید به عنوان وارد کننده اطلاعات و مدیر هسته را دارد. شایان ذکر است این فعالیت‌ها در گرنت و گزارش ترفیع و.. تأثیری ندارد.

برای ورود اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اعضای هسته (سایر) چه بازی زمانی باید در نظر گرفته شود؟

مطابق با آئین نامه هسته پژوهشی ملاک بررسی هسته فعالیت ۵ سال اخیر اعضای هسته است.

چگونه می‌توانم نقش افراد در هسته (مدیر هسته همکار هسته عضو هسته) را مشخص نمایم؟

با استفاده از برچسب‌هایی که در ردیف هر همکار وجود دارد می‌توانید نقش افراد را در هسته مشخص نمائید. در صورتی که هنگام ورود اطلاعات این امکان فراهم نشد. هنگام ویرایش اطلاعات می‌توانید برچسب مورد نظر را به رکورد الصاق فرمائید.

چکونه اطلاعات افراد را در هسته های پژوهشی به روز نمایم؟

در صورتیکه هسته پژوهشی شما دچار نقص در اطلاعات افراد می باشد برای مثال آدرس ایمیل – شماره تماس- نام دانشگاه – مرتبه علمی و...را وارد ننموده اید لازم است تا به صورت زیر اقدام فرمایید.

در ابتدا به استحضار می رساند که برای واکشی مجدد اطلاعات باید حتما هسته پژوهشی در مرحله هیات علمی قرار داشته باشد و شما نیز مدیر هسته باشید.

در صورتیکه پرونده شما در مرحله عضو هیات علمی قرار دارد به طریقه زیر می توانید اطلاعات افراد را به روز نمایید.

 از مسیر صفحه اصلی > اطلاعات پایه > اطلاعات اولیه > اطلاعات افراد

فهرست اطلاعات افرادی که اضافه نموده اید قابل دسترسی و ویرایش است.

از این مسیر اقدام به تکمیل اطلاعات فرد مورد نظر خود نمایید و اطلاعات را ذخیره فرمایید.

اگر افراد را تکراری وارد کرده اید اقدام به حذف تکراری ها نمایید .اگر رکورد فردی در هسته استفاده شده باشد پیام عدم امکان حذف به شما می دهد.

توجه فرمایید نام دانشگاه – مرتبه علمی – ایمیل – شماره تماس الزامی است.

سپس از مسیر صفحه اصلی > فعالیت‌ها > هسته های پژوهشی > درخواست بررسی و ارزیابی هسته های پژوهشی هسته پژوهشی خود را انتخاب و دکمه بررسی را بزنید.با زدن دکمه واکشی اطلاعات در انتهای صفحه اطلاعات افراد نیز به روز می گردد.

سپس درخواست را به مرحله کارشناس ارسال نمایید.


( ۳ )